Human Resources Scandinavia AB

Personlig tränare

Finns det nÄgon som kan samspelet mellan olika muskler under trÀningen, sÄ Àr det Erkki Heinonen, före detta elitkroppsbyggaren och fotbollspelaren som aldrig slutat trÀna. Idag gör han sin kunskap och erfarenhet tillgÀnglig för Dig som söker en personlig trÀnare och har motivationen.

Oavsett om Ditt mÄl Àr att bli stark pÄ specifika omrÄden, om Du vill bygga upp muskler för smÀrtlindring eller om Du vill förÀndra Ditt utseende genom trÀning, sÄ har Erkki svaret. Med personlig trÀning vet Du att Din trÀning stÀrker rÀtt muskelgrupper för Ditt personliga mÄl.

Erkki Àr den personliga trÀningscoachen för Dig som vill ha kunskap i stÀllet för ren, skÀr pushning och peppning.

Du har kanske trÀnat ett tag men Àr osÀker pÄ om Du Àr pÄ rÀtt vÀg, om Du satsar pÄ rÀtt övningar eller om de leder Dig vart Du vill. Du behöver ingen som stÄr bredvid Dig och hejar pÄ, utan Du har motivationen att trÀna, bara Du vet, vilka övningar Du ska satsa pÄ, hur upplÀgget ska se ut etc.

TrÀningspaketet ser ut som följande:

1. Analys av Din utgÄngssituation
2. Individuell trÀnings- och kostplan
3. GenomgÄng pÄ gymmet och genomgÄng av kostplanen samt genomgÄng av upplÀgget som helhet.

Vi trÀffas till att börja med tvÄ gÄnger: en gÄng för analysen och en gÄng för en genomgÄng av Ditt trÀningsupplÀgg för veckorna framöver.

1 Analysen av Din utgÄngssituation

HÀr tittar vi pÄ vad Du har med Dig i bagaget, var du stÄr idag, vilka förutsÀttningar Du har osv. Vi kommer Àven att ta en svÀng till gymmet sÄ att jag kan se hur Du trÀnar idag. RÀkna med att detta tar ungefÀr en halv dag.

2. Individuell trÀnings- och kostplan utifrÄn Dina förutsÀttningar och för Dina mÄl

Efter vÄrt möte kommer jag att sammanstÀlla en kost- och trÀningsplan för dig, av vilken framgÄr hur Du ska Àta för att nÄ Dina trÀningsmÄl, vilka övningar Du ska göra, hur ofta och i vilken följd respektive rytm de ska genomföras. Allt detta hÀnger ihop och mÄste följas, om du vill nÄ Ditt trÀningsmÄl.

3. GenomgÄng av kostplanen och trÀningsplanen

Vi trÀffas igen och gÄr igenom upplÀgget i detalj, sÄ att Du kan se varför, varje bit Àr viktig för att Du ska kunna nÄ Ditt trÀningsmÄl. DÀrefter gÄr vi pÄ gymmet och gÄr igenom de övningar som Du ska satsa pÄ den nÀrmaste tiden. Jag vill att Du ska kunna utföra varje övning helt korrekt, att Du vet vad Du ska tÀnka pÄ och att Du kan kÀnna Dig för nÀr det gÀller vikterna. RÀkna Äter med en halv dag.

Efter dessa tre steg trÀnar Du sjÀlv. Om Du behöver ytterligare hjÀlp, kan Du boka enskilda trÀningssessioner efterhand. NÀr Du Àr redo för nÀsta etapp i Din trÀning, kan vi trÀffas igen för en ny trÀningsplan.

Tveka inte utan kontakta mig pÄ erkki@sodershoder.se för att boka en tid, om Du vill fÄ ut mer av Din trÀning.

 

 

Klassisk massage mot smÀrtor i nacke, axlar och rygg

Som diplomerad massageterapeut har Erkki hjÀlpt mÄnga patienter att bli av med sina smÀrtor i framförallt nacke, axlar och rygg. Du kÀnner genast att Erkkis massage gör skillnad. Vid Äterkommande smÀrtproblematik kan Erkki hjÀlpa Dig med ett individuellt trÀningsprogram för Dig, dÀr Du kan stÀrka de muskelgrupper som avlastar Dina smÀrtdrabbade muskler. PÄ sÄ sÀtt förebygger Du Àven framtida smÀrta.

Kontakta mig pÄ erkki@sodershojder.se för att boka tid för massage.